Soool!

Nu var det dags att blogga igen tycker jag, har inte bloggat på mer än en månad typ. Men så kan det vara ibland.
Idag gick jag upp tidigt för jag hade ett möte på stan, kändes surt först att behöva gå upp klockan åtta när jag inte börjar förrän två. Men om jag hade sovit längre så skulle jag ju ha missat det underbara vädret idag! Har varit så fruktansvärt tråkigt när det har varit dåligt väder på sistone, jag blir alltid på dåligt humör, men det blir nog de flesta. Såg att det skulle vara hyfsat bra väder hela veckan ut, vilket är bra. För på lördag har vi en slags företagsfest, eller ja, det blir brännbollsturnering, mat, tipspromenad, quiz och trubadur. Och vi ska vara utomhus, så det skulle inte vara så roligt om det blir minusgrader och regn precis.
Jag har nu även svikit kontantkort och snart min Samsung mobil som inte har den bästa kvalitén längre, mot ett abonnemang och en iPhone 4 vit, hoppas det fungerar bra, men det tror jag nog!
Nu ska jag kila över till mamma och hämta upp Buster, ska passa på med en promenad i solen innan jobbet, sol mår man bra av!
Ha en bra dag i solen folket!



Nu behövs inte halsduken längre!


Och snart kan man se ut såhär, längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0