Måndagssliten

Håhåjaja. Fan vad sliten man kan va (värsta rimmet)
Idag har jag varit sjukligt trött, och på dåligt humör. En dålig dag helt enkelt, men så är det ibland.
Jobbad elva till åtta, sen åkte jag och Anne och käkade mat, blev en kebabsallad för mig.
Nu funderar jag på om jag ska laga matlåda tills i morgon eller ut och springa, borde göra båda, men vet inte vilket jag borde prioritera först. Mat måste man ju ha, och motion... Återvändsgränd för moi! Blir nog en springtur först sen laga maten.
I morgon jobbar jag kvart över tio till halv åtta, sen blir det en promenad med Jenny.
I morgon tror jag att jag får min iphone, tjoho! Ett ljus i mörkret. Men det kommer nog ta en vecka innan jag har fattat mig på den.
Nä, nu har jag babblat klart.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0