Wild wild west

Gårdagen var mycket trevlig! Jag och Natta drog ner och käkade en halv pizza innan vi gick vidare till Rebecca. Vi satt där på pizzerian och kikade hur fler och fler släckte ner, det var riktigt mysigt.
Hemma hos Rebecca satt vi med tända ljus runt hennes köksbord och pratade om allt möjligt, lyssnade på lite musik och så.
Runt tiotiden ringde Sandra och sa att hon var redo att åka till Vilda vesternpartyt, så vi sa hejdå till Rebecca och körde vidare mot festen. Där möttes vi av cowboys, indianer och andra förklädnander. Det spelades vesternmusik och vi hade riktigt trevligt.
När klockan närmade sig halv tolv drog vi hemåt.
Väl hemma hade jag nästan bestämt mig för att bädda ner mig i soffan och kolla på en film, men jag orkade inte koppla in dvd:n, så jag satt vid datorn en stund och fastnade sedan vid en film som gick på femman tills jag somnade.
Mamma ringde mig vid lunchtid och sa att det skulle komma lite folk hem dit och fika, då min bror fyller år idag. Så jag gjorde i ordning mig lite snabbt och gick dit, åt lite smörgåstårta och så.
Och nu sitter jag här, ska snart ut på en promenad hade jag tänkt, har varit lite för lat den här helgen, skärpning på mig!
Här kommer lite bilder från igår



Natta och jag



Jag och Sandra



Jag drog till med värsta posen, haha



Bror och Crippe



Natta och Sandra



Jag var hyfsat nöjd med att jag hade liite cola zero kvar hemma, haha

Lägger upp bilder på facebook också



Såhär såg jag ut innan jag drog till mamma

 


Cricke öppnar paket

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0