Socker!

Sitter i soffan och tittar på tråkig fredags-tv och vill ha godis, eller vad som helst bara det innehåller socker!
Kladdkaka, muffins, lösgodis, choklad, cola ja men you name it! Och vad har jag hemma? Det närmaste till godis är ett äpple eller frysta lussebullar. Yey! Den närmaste macken stängde nyss också och jag går INTE till Statiol. Big no.
Men hur botar man sockersuget då?!?!! Borsta tänderna kanske? Fast det orkar jag inte göra nu.
Kan ju alltid göra en kopp kaffe, och äta det där dumma äpplet.
Tror jag vill ha godis för att mamma köpte choklad åt mig igår, låg nämligen hemma och var sjuk. Feber och ont i bihålorna, har nog inte feber idag men lite ont fortfarande i bihålorna, hoppas det inte är någon långdragen inflammation.
Jo, just det. Mamma handlade mat åt mig, en pizza, sen bad jag henne köpa en liten chokladbit, men då fick jag en stor kexchoklad istället, haha. Såklart åt jag upp hela.
Nä, får nog ta och handla något gotta i morgon istället, har ju börjat mitt nyttiga liv, men man måste kunna unna sig också. Och jag motionerar ju rätt så mycket också.
Var ut på en promenad med Natta under kvällen, vi pratade om lite planer till hösten, så det var roligt.
Nu ska jag äta något tråkigt och fortsätta sitta vid datorn/ titta på tv.
Ciiaaaoo!



Ungefär som jag ser ut att vara på bilden känner jag mig nu, missnöjd. Bara för att jag inte har nå godis, snacka om småproblem, så kallat I-landsproblem. Nu ska jag skärpa till mig och vara glad att jag har kaffe och ett äpple!

Kommentarer
Postat av: tasha

det är braaaaa!

2011-03-19 @ 09:01:14
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0