Nyttigt

Min andra dag att vara nyttig.. Har gått bra faktiskt!
Jag och Madde tog en kvällspromenad på 40 minuter igår, sen så blev det att jag sov över där. Och vi hade ju som sagt bestämt oss för att dra och gymma, men vi kom upp så det blev inte av. Skärpning på oss! Men vi åt en nyttig frukost i allafall, omelett med lök, tomater och avokado. Och en sallad på sidan om. Plus att vi tog en liten promenad på förmiddagen, sen när jag var hemma igen tog jag en till promenad.
Till middag stekte jag lax och färska champinjoner, till det blev det en fetaostsallad och ett glas juice. Kände att magen började kurra till för ett tag sedan, så jag gjorde mig en smoothie, som bestod av;

* Naturell yoghurt
* jordgubbar, rödvinbär, svartvinbär och hallon
* En skvätt juice
* En banan

Den blev rätt så god, mätt blev jag i allafall.
Om ett tag ska jag dra hem till Natta, vi ska kika på Melodifestivalen och så. Tar nog med mig min lilla påse med minimorötter som snacks, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0