Nathalie-Christine dag.

Idag har varit en Nathalie-Christine dag. Vi har fikat på stan, ätit mat, gjort ansiktsmasker och knäppt en massa kort. Nu sitter jag här hemma hos henne, Natta sitter och kikar på tv och äter godis och snacks. Man kan ju inte ha en tjejkväll utan gotta! Eller ja, visst kan man väl, men inte vi ;)
Nathalie är trött och jag är pigg, jag försöker få henne att äta lite mer godis så hon blir piggare, haha.
I morgon ska jag åka och handla med mamsen, och då ska jag bara inhandla nyttigheter till mitt hem! Jajjamen.
Sen så ska jag nog försöka köpa ett gymkort, eller ett simkort, har inte bestämt mig ännu. Har simmat och gymmat med Madde ett tag nu och det är härligt och bra! Och jag har några kilo som jag vill bli av med... Och bara jag vill ska det väl gå? Det tror jag.



Dagens outfit


Nathalie och jag



Haha, snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0