Motionsläxa!

Hade tänkt blogga igårkväll men jag överansträngde mig tror jag under dagen, för jag mådde piss!
Tog en promenad med Jenny runt elvatiden på morgonen, runt en timme, sen satt vi på hennes balkong och solade lite. Efter det gick jag hem till mig och bytte kläder och så, för att gå ner på stan med Natta och fika lite. När vi hade fikat klart ville hon kika på Mias prylbod, så hon och jag gick hem igen (inte så bra att gå med klackade boots) för att byta skor m.m.
Till Mias prylbod gick vi, då ringde pappa och sa att han kunde komma och hjälpa mig med att borra upp en hylla samt en tavla, som jag inte har kunnat gjort själv på grund av att det är betongväggar. Så då gick vi från Mias prylbod hemåt igen, sa hej då till Natta nere på stan för hon skulle kolla till sin mamma som var hos frisören. Jag promenerade hemåt och kände verkligen hur det blev jobbigare och jobbigare, efter en stund mådde jag illa. Som tur var ringde pappa när jag var en bit hemifrån och sa att han kunde hämta upp mig. Vilken lättnad jag kände då!
Men jag vet inte om jag var så engagerad i borrandet, stod mest och kollade på och dammsög lite. Mitt huvud kändes som bly och hela jag var så klen.
Så, jag lärde mig en läxa, inte gå så mycket på bara några timmar, fördela gärna ut det under dagen nästa gång Christine!
Det satt i hela kvällen och när jag skulle gå hem till mamma för att fixa med lite papper kändes det som en evighet, jag kunde knappt böja benen när jag gick för det var för jobbigt, haha. Hm..
Idag har jag tagit det lugnare! Var ner på stan med Natalie och sen hem igen.
Väl hemma fick jag ett städryck och röjde upp, dammade skurade och massa mer. Kändes väldigt bra efteråt. Dock kommer jag aldrig lära mig att tycka om att handdiska. Blä!
Nä, nu ska jag vila lite, sen ska jag ta en lite kortare kvällspromenad. Slänger upp lite bilder, vi hörs!


Natta och den läskiga bron vi gick över för några dagar sedan, vi gick inte i mitten på den, på snön, nej vi klättrade på träräckena, det var läskigt faktiskt. Men vi gjorde det för att vi trodde att det fanns ett spår tillbaka dit vi bor, men spåret efter bron gick bara i en cirkel, så vi fick helt enkelt klättra över igen!


Såhär har min frukost/lunch sett ut de senaste dagarna. Omelett, sallad och kaffe. Det står en smoothie där också, men den orkade jag bara göra en dag.


Har ingen dagens outfit så jag tar gårdagens istället


Kommentarer
Postat av: Andrea.

Vad hurtig och duktig du är. Passa så att du inte motionerar bort allt bara, jag tycker du ser jättefin ut nu.

Kram

2011-03-16 @ 23:01:52
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: tasha

snygg outfit och maten såg gooood ut :D

2011-03-18 @ 20:47:45
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Dorian Vaine

hahah..fy för den där bron!

2011-03-18 @ 23:25:50
URL: http://www.dorianvaine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0