Lite shopping

Idag har varit en alldels lagom händelserik dag. Klev upp tidigt för att dra ner på stan och uträtta lite ärenden. Köpte med mig en underbar sallad från Furan, både kyckling och räkor, muums!
Några timmar senare åkte jag och pappa till E-center för jag skulle köpa en födelsedagspresent till Elias som fyller år i morgon. Sen så köpte jag lite saker åt mig själv också, kunde inte låta bli. Köpte två toppar och ett par leggins från Lindex, sedan ett par stövletter, lägger upp bilderna på det i morgon. Dock så ska jag byta ena toppen för jag var inte så förtjust i färgen (såg bättre ut i affären), den är lite beigeaktig, men ska nog byta mot en svart istället.
Sen så tog jag en liten kvällspromenad, var härligt att få rensa tankarna lite grann.



Här är ena toppen, som sagt, inte så förtjust i färgen längre, så det blir nog en svart istället som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0