HJÄLP!

Jag är så trött på mitt hår! (som vanligt)
Jag är mest trött på färgen jag har nu, jag vill slinga det ljusare. Men priserna hos vissa frisörer får ju en att tappa hakan nu för tiden, när man har sådant hår som jag har.
Så nu är jag i stort behov av hjälp! Någon som vet någon bra frisör som inte tömmer hela plånboken? Eller kanske någon som läser som är duktig på att fixa hår, som skulle vilja ta sig an mitt?


Typ hjälp?

 

Kontakta mig på något sett, om det är någon vänlig själ som läser som kan komma med tips!


Kommentarer
Postat av: Andrea.

Tack så mycket! Jag är ju lite tråkig som inte vågade kapa mer, men sån är jag helt enkelt :P



Jag tycker du har jättefint hår, tjockt, mycket och du passar jättebra i färgen. Jag tror du får kämpa mer med det desto ljusare du är? Men i know the feeling. Så fort jag gör mig lite mörkare så vill jag bli ljus. Nästa plan för mig är att göra en massa slingor i två steg mörkare än jag har nu med en beige ton. Tror det blir naturligt och fint.



Och du.. Brorsans Sofie på salong Donna är toppen (kan inte deras priser dock), och annars är Hårtrimmarna och Paula grym och har dessutom grymma priser.



Kram

2011-03-24 @ 20:46:10
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emma sahlin i söderala ;)

2011-03-30 @ 17:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0