Hejdå sötningsmedel!

Idag är det lööördag. Ligger i soffan och glor runt på olika bloggar och bara allmänt slappar.
Vaknade rätt så sent, satte mig med ett glas kaffe ute på balkongen en sväng eftersom det var solsken. Då tänkte jag att det är en perfekt dag att ta en promenad, så jag textade Natta med följande;

Idag är en perfekt dag för en promenad, *blink blink*
Och fick tillbaka:
Du har rätt, när är du klar för att gå?

Haha, så vi tog en timmes promenad kanske, sen satte vi oss på en stor sten utanför henne medan solen fortfarande var uppe. Satt och snackade en stund, sen gick jag hemåt igen. Vi funderade på att dra till badhuset och simma men det stängde tre så...
Och nu kurrar magen, ska ta och göra i ordning lite lax med grönsaker, göttans det! Sen får vi se vad som händer resten av dagen/kvällen.

Just det! Jag erkänner att förut var jag lite smått beroende av sötningsmedel till kaffe/te och sånt. Kunde knappt dricka någon varm dryck utan sådant, sen så har jag inte använt det så mycket, började dricka kaffe med mjölk bara eftersom jag skulle vara nyttigare, sen förut idag när jag hade vaknat och gjorde i ordning kaffe, så skulle jag unna mig lite sötningsmedel tänkte jag, men kaffet smakade URK. Usch... Kunde inte dricka upp allt. Men jag ser det som en positiv grej, from now on behöver jag inte sötningsmedel längre, hurra för miiig!



Kommentarer
Postat av: SaraJessy

Jättefin blogg!! ^^

2011-03-20 @ 13:42:31
URL: http://sarajessysscrapbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0