Härlig Söndag

Vaknade runt tolv idag, klev upp och gjorde i ordning frukost/lunch. Omelett med paprika, tomat och färska champinjoner. Till det drack jag kaffe och ett glas juice.
Om en stund ska jag ta en promenad med Natta. Härligt att få lite luft och motion.
Senare ska jag till mamma och tvätta samt fixa lite papper och så. Och nej, jag har inte hittat min nyckel till tvättstugan än... Tur att mamma bor nära!
Plus att jag känner mig så bleeek så det blir en solning senare, Madde kanske ska följa med. Det är konstigt, men att sola gör mig avslappnad. För några år sedan hade jag fobi för solarium (hade sett lite för många skräckfilmer med sådana i tror jag) och idag är det ett solarium som kan få mig avslappnad. Men så kan det vara!
Så det blir en lagom händelserik söndag för mig.
Vi hörs senare, Ciao!



Jag vill vara blooond igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0