Filur med brunt hår i titthålet

Befann mig i drömmarnas värld, kommer inte ihåg vad jag drömde, men helt plötsligt hörs en gäll signal. Jag vaknar till med ett ryck, helt borta i skallen och morgonfrillan på topp. Insåg efter ett tag att det var dörrklockan.
"Vem fan plingar på nu?!" Var mina tankar när jag sakta men säkert närmade mig dörren (ville inte föra oväsen ifall det var någon jag inte ville öppna för). Tittade med trötta morgonögon genom titthållet och fick se ett förvrängt ansikte med långt brunt hår som ler. Inser att det är (nästan) min granne Madeleine.
Öppnade dörren och det första jag fick höra var:
- Det är soooool ute!!
Jag bara stod där ett tag, försökte vakna till liv. Sen var det helt enkelt bara att klä på sig och följa med ut på en promenad.
Nu är jag glad att hon kom och väckte mig, annars skulle jag ha sovit längre. Och som hon sa, det var solsken och värme ute, så promenaden var mycket värd.
När jag kom hem tog jag tag i min disk, hoppade in i duschen och lagade sedan frukost/lunch:




Tadaaa! En omelett med wokgrönsaker och ruccolasallad. Med en kopp kaffe till såklart!


Igår kväll var jag hemma hos Natta, vi käkade popcorn och godis samt kikade på film och bloggar på internet. Jag var där till runt ett på natten, haha. Vi pratade om allt möjligt och planerade en liten photosession, ska bli roligt. Testade även hennes glasögon, dock var de väldigt starka så jag såg i princip ingenting, men lyckades ta en bild i allafall:


 


Well, dont I look smart?


Nä, nu ska jag inte låta Jenny vänta något mer, nu blir det promenad nummer två för dagen!



Solbrillorna på såklart, Ciao!


Kommentarer
Postat av: Dorian Vaine

Ja visst blev det sent :) Du kanske borde skaffa ett par geek-glas ändå! :P

2011-03-21 @ 18:36:16
URL: http://www.dorianvaine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0