Balkong, kaffe, cigg och SOLO

Nu ska jag snart ut på min balkong med lite kaffe, en cigg och det senaste numret av SOLO.
Slutade jobba vid ett, gick och handlade lite lunch och andra saker. Kycklingsallad blev det, mycket gott!
Ska senare ut och springa lite, Natta kanske skulle hänga på. Vi var ute och gick/sprang igår kväll, en timme ungefär. Natta försökte berätta om sin tidigare springtur.

Natta: Efter ett tag fick jag sånt där... ja, du vet...
Jag: ??
Natta: Ja, men sånt man kan få efter man har sprungit ett tag!
Jag: ??
Natta: Men typ spasmer! Heter det inte så?
Jag: ????(!)
Natta: Håll! Så heter det, jag fick håll!


Vet inte riktigt hur det känns med att hon kunde blanda ihop spasmer med håll...

Hur som helst, kanske ska träffa Anneli ikväll också, hon skulle höra av sig.

Just det! Jag och Natta håller på att planera våran photoshoot, kommer bli riktigt roligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0