Back on track!

I morse ringde klockan vid tio, då jag efter tre månaders sjukskrivning skulle tillbaka till jobbet. Var lite nervös men när jag kom till jobbet och hade varit där en stund kändes det bättre, har saknat mina goa brudar på jobbet!
När jag hade jobbat klart kilade jag vidare till stan och köpte lite födelsedagspresenter till min bror som han ska få senare ikväll. Köpte även nytt snabbkaffe då det jag köpte från Willys härom dagen smakade för jävligt! Rök och tjära typ, nej fy. Snackade med Sandra under kvällen och hann bara säga vilket märke det var ifrån så fattade hon på en gång, tydligen hade hon en gång köpt samma och tyckte det smakade lika illa.
Diskat undan all disk med musik på högsta volym gjorde jag när jag kom hem, riktigt härligt att få det gjort!
Till lunch stekte jag färska champinjoner, zucchini och ett ägg, med en fetaostsallad och en klick turkisk yoghurt, det var riktigt gott, och nyttigt!
Annars har det inte hänt mycket, ligger och slöar i soffan nu. Senare blir det i allafall en promenad, det är en sak som är säkert!



Dagens outfit


Dagens lunch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0