Min tillfälliga utelista

Detta så kallade "träsko-modet". Seriöst, varje gång jag ser träskor eller mordernare varianter av dem vill jag bara spy. Jo jag vill verkligen dra på mig en sådan sko och känna mig som Ulla 90-år strosar runt i sommastugeidyllen på 1800-talet, eller inte! Fy och blä, bort märt!

Tonårsbarn (typ trettonåringar)
Satt på McDonalds med Anne idag, vi satt ute i solen och hade det trevligt tills tre barn satte sig bredvid på en annan bänk och var allmänt dryga och högljudda. Satt där med sin jävla soft arigan (vet inte hur det stavas, men ni vet en fejkpistol med plastkulor) Efter ett tag går en av dem fram med oss med några sketna kronor och frågade " Eeeh, typ kan jag få köpa tre cigg av er? Ni får en tjuga!
Hade lust att ta ifrån dem pistoljäveln, ta pengarna och gå därifrån.

Duvor
Som vissa vet har vi ett litet duvproblem här där jag bor, de skiter överallt och sitter och låter efterblivna.
Råttgift, pistol och sådana saker har rört sig i mina tankar, eller varför inte duvstek for dinner?

Skavsår
Som alltid är lika trevligt under sommaren, jag har lyckats fått på hälen, på tårna, sidan av lilltårna, well you name it. Snart finns det inga skor jag kan gå i längre! Träskor då kanske, heh, humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0