iPhoneäventyr

Snart måste jag skicka tillbaka min stackars iPhone, men de sa på kundservicen att det skulle ta en vecka, så det överlever jag! Lite tråkigt bara att behöva använda min gamla mobil samt ett kontantkort med ett annat nummer...
Idag började jag jobba klockan nio, ungefär 45 minuter senare fick jag gå hem för det var så lugnt, haha, kanske gött som helst! Och inte har jag gjort någon nytta sen dess heller, har bara degat i sängen. Ska laga lite mat snart, sen får vi se vad som händer, skickade ett sms till Anne om hon ville ta en kaffe, men hon har säkert inte vaknat än :) Haha. Annars blir det att umgås med Anneli senare ikväll.
Aja, tänkte lägga upp lite bilder jag har hunnit tagit hittils, innan jag skeppar iväg iPhonen.






























Ja, som ni ser, lite seriösa, oseriösa, fula, fina, och faktiskt kändisbilder! Om ni kikar på dem där Emma sitter och fikar så sitter två skådespelare från Småstadsliv, Agneta Patrull och Johanna!
Nu ska jag ta och fixa lite krubb, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0