Bitter

Usch vad jag känner mig bitter alltså.
Är så jävla trött på vissa äckliga människor så jag vill spy dem rakt i ansiktet! Nej men typ...
Och vissa tjejer alltså, ja jag är tjej men beter mig inte så mycket som en. Jag hatar hur de flesta tjejer beter sig, snackar skit för att få lite mer vänner och uppmärksamhet, för de är så jävla osäkra på sig själv. Tjejer som provoserar för de vet att andra ser det och tar illa upp. Eller hela den här grejen "undrar om hon är sur på mig, undrar om jag har gjort något?" Men hallå! Borde man inte veta det själv? Eller om man inte vet det, är det så jävla svårt att ta det med den personen på en gång istället för att försöka få fram information från hundra andra människor innan?
Jag är inte riktigt en sådan som blir sur på folk, men ibland orkar jag inte med vissa beteenden så jag drar mig hellre undan än att försöka göra något åt saken.
Jag är så frukansvärt jävla skitless på det mesta nu, vill bara sova hela tiden och vara själv. Och trött! Trött som fan, hela tiden. Vet inte vad det är med mig, jag vill åka bort. Vilket jag troligtvis kommer att få göra nästa helg, bort mitt ute i ingenstans, där inga bilar kan köra, där det inte finns någon elektricitet, där det inte finns rinnande vatten, där det inte finns element, där det inte ens finns en toalett, bara ett utedass. Men för mig kommer det bli en frihet för en helg. Bara sitta där på en sten och höra vågorna slå mot land.
Jag vill bara sova i ett helt dygn nu känner jag, jag mår verkligen inte bra, men jag vet inte vad som är fel. Jag är nog bara väldigt utmattad.
Men nu ska jag i allafall sova, i några timmar innan det är dags för jobb. Tänkte bara dela med mig av min positiva energi först, varsågod!... Och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0