Way to much coffee

Fan vad jag vill vara rik alltså! Hatar att behöva planera sitt liv efter sin ekonomi... Grr.
Jag har ju planerat att åka till Stockholm och Göteborg när jag får min nästa lön, men det är inte så billigt med tåg kan jag meddela! Aja, vi får se hur jag gör... Sen skulle jag vilja bleka hela håret med, inte hålla på att göra en massa slingor, för jag vill vara helblond. Men om jag skulle köpa hem blekning så kan vi nog alla lista ut resultatet. Men jag kan ju inte direkt gå till frissan och färga det nu, skulle säkert gå på minst 1000 spänn, och eftersom jag planerar att åka till både sthlm och götet så går det inte ihop... See where im going?
Skitsamma, vi får se hur allt blir!
Annars har jag druckit alldeles för mycket kaffe och ätit alldeles för dåligt idag, så nu ska jag ta mig en riskaka eller två, sedan en kvällscigg på det och till sist sängen, i morgon väntar jobb. Men har lite roliga planer efter jobbet i allafall, tur det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0