Solarium i mitt <3

Tacka vetja solarium! Så jäkla skitväder vi haft på sistone, igår tog nog fan priset. Blev typ en stor fors utanför jobbet och en bil fastnade. Men men, får väl hoppas att finvädret anländer någon gång i år, kanske i oktober måntro?
Nä, gud vilken bitterfitta jag har blivit, måste tänka mer positivt. Men det är inte konstigt när man bor i denna stad, vissa människor vill jag bara spy på, vissa har verkligen inget liv och måste det gå ut över en. Aja, jag ska bara försöka skaka av det.
Snart ska jag iväg och käka med Agnes, jag vill ha kebab! Just ja, snart kommer nog folk tro att jag är gravid, så nyttig har jag varit på sistone. Men i morgon ska jag och Anne gymma, gött!
Nu ska jag fixa i ordning mig så jag åtminstone ser ut som en människa, hörs hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0