Shoppa=Glädje

Varför blir man alltid så glad av att shoppa? Spelar egentligen ingen roll om man handlar tio kassar med kläder i Valbo eller bara köper ett enstaka plagg nere på stan, man blir alltid på bättre humör!
Jag har väl en dålig vana att shoppa lite för ofta, inte så ekonomiskt precis. (Se upp Ullared!!)
Aja, men den senaste veckan har det blivit lite shoppande för fröken Erling. Här är lite av det jag har köpt:


En t-shirt från Lindex, med en peppande text "You can make it happen", och jag såg nu vilken jäkla ful min jag hade, men skitsamma


Hade ingen bättre bild, men det är en tyg-jacka i spets, Kappahl


Ett par mörka jeans, Hollywood


Ett par beiga kortbyxor, Randiga rutan




Sen har jag köpt ett par träningsbyxor som faktiskt var ett nödvändigt köp! Plus ett par skor, som inte var lika nödvändigt...




Nu ska hon som kanske shoppar lite för mycket gå över till grannen Sarah, vi ska laga middag och baka cheesecake och bara ta det lugnt eftersom regnet öser ner. Ha en underbar Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0