Seriöst

Alltså, seriöst. Ta mig härifrån! ÅH! Jag är så jävla less på allt så det finns inte.
Det är fan inte många som vet hur jag mår och vad jag gått igenom, och jag klandrar dem inte för att de inte förstår. Men man ska inte dra förhastade slutsatser om man inte har hela facit i handen. Jag är inte perfekt, kommer aldrig bli. Jag är förjävla komplicerad just nu och har en tendens att göra dåliga val, men det gör väl alla någon gång? Eller? Vi är ju förfan bara människor.
Jag orkar inte bry mig vad någon tycker om mig nu längre faktiskt, skiter fullständigt i det.
Min så kallade livssituation är så jäkla twisted nu. Vill ha en ändring, som jag faktiskt jobbar på, och ska genomföra! Behöver det verkligen nu känner jag, jag kan inte ha det såhär något mer. Det funkar inte.
Jag är så arg så jag bara kan gråta! Men istället tänker jag ta en cigg sen lyssna på rock, det brukar hjälpa.
Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0