Heeej bloggen!

Då ska jag försöka ta igen bloggandet nudå, det kommer i vågor med att blogga har jag märkt, eller perioder så att säga. Ibland bloggar jag flera gånger om dagen, annars kanske ett inlägg i månaden, men men. Tänkte att det är väl dags med ett inlägg.
Så... Jag kan väl berätta vad jag har gjort idag? (för det är såå intressant) Aja, jag har i alla fall jobbat, städat, ätit mat med Agnes, tagit en promenad och latat mig i soffan. Typisk söndag, minus jobbandet då.
Jag har blivit blond nu igen, men den här gången ska jag inte färga det brunt igen! Usch, det är jag trött på. Gjorde de senaste slingorna hemma hos Sarah, och det blev bra! Var lite skakis med tanke på att sista gången vi slingade blev det orange. Men icke denna gång! Så nu kan jag börja slinga lite hemma istället för att slänga iväg 1000-lappen hos en frisör. Sen när jag är blondare ska jag införskaffa löshår.
Ja, det var mina ytliga planer, eller vänta! Jag ska ta tag i träningen igen också, fyfan vad jag har varit lat på sistone, ätit ute varje dag, lite godis, lite glass och sånt skit. Hm, men nu får det räcka! Det jobbiga är att jag har världens godaste glass i frysen, Ben and Jerrys Chocolate fudge brownie... Aja, men om jag tränar i veckan kan jag unna mig lite!
I morgon ska jag jobba mellan 07:00-11:00, sen blir det troligtvis lunch på stan med mamma. Och kanske tutbingo med Anne på kvällen.
Just ja! Jag var ut och red igår med Kristin och Philip, och det var skitkul! Var inte alls så läskigt som jag trodde, satt ju senast på en häst 2009. Men nu har jag snackat med Sandra och vi ska ut och rida till veckan, då hon har två hästar, så det ska bli skoj!
Annars längtar jag till Augusti då jag får vara lite ledig, då blir det Ullared och Göteborg! Och i slutet av denna månad kanske jag ska åka till Stockholm och hälsa på Natta och Helene, om plånboken tillåter!
Nä, med tanke på att jag ska upp tidigt i morgon borde jag sova nu, så god natt och på återseende!


Tummen upp för Christine som har varit produktiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0