Dalarna!

Hej och hå!
Malin klagade på att jag måste blogga oftare så here it goes.
Just nu befinner jag mig hemma hos henne och hennes karl i Dalarna. Anlände hit runt tvåtiden idag, och snacka om att det har varit varmt ute! Så gött!
Vi gick hem till henne en sväng, sedan mötte vi upp lite bekanta till dem och fikade, efter det drog vi en runda på stan, jag hittade en göörläcker långklänning, en svart (såklart). Jag har letat som en tok efter en bra långklänning och äntligen har jag nu en. Och att det var rea på den gjorde ju saken ännu bättre!
Annars har vi ätit tacos och tagit det lugnt, Malin skällde nyss ut Tobbe för han har rakat av sig allt hår, hon gick mellan arg, ledsen och förtvivlad. Haha, käre värld.
Sen fick jag äntligen träffa Malins dotter Svea, vilken sötnos! Och deras hund Putte är hur gosig som helst! Ska nog packa ner honom i resväskan hem, heh.
Nä, nu ska jag och Malin snart unna oss ett glas rose och chilla på hennes balkong, det är fortfarande varmt ute, lovely! Ha en bra kväll people!
(sen varför en bild blev stor och de andra inte, vet jag inte varför, jag skyller på deras dator!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0