Dalarna, Göteborg, Ullared... Spanien?

Fan vad jag inte gillar att åka tåg... Det är varmt, trångt, ungar som skriker, dataspel som låter, väskor överallt, stressigt, ofräscha toaletter... Ja, listan är lång.
Har åkt tåg från Dalarna idag, gick bra ändå, men man blir, eller ja, jag blir lätt uttråkad. Det var två byten under resan, vissa skulle tycka det var krångligt och jobbigt, men jag föredrar faktiskt det. Då får man lite pauser i mellan, se ett nytt ställe (röka en cigarett) och mer. Denna tågresa var bara ca 3 timmar... På torsdag ska jag sitta på ett tåg i typ 6 timmar... Men att det är till den underbara staden Göteborg hjälper lite faktiskt. Då kan jag utstå alla jobbiga saker som tillkommer med resan. Sen att tåget går halv åtta på morgonen vill jag inte riktigt tänka på... Men som sagt, Göteborg!
Där ska jag träffa min vän Mathias, vi ska shoppa, äta, kanske gå ut på någon krog, det är ju ändå Göteborg liksom... Sen tipsade han mig om en bra outlet-affär (yey)! Så det kommer bli en rolig helg, och jag slipper Söderhamn.

Denna helg har också varit bra, mycket vila och kanske lite för mycket sockerintag... Haha. Men vafan, skiter man väl i!
Malins dotter Svea var hur söt som helst!

Vad mer? Jo, jag ser även fram min Ullaredsresa med brudarna i slutet av Augusti, shopping (yey)! Haha, men om jag känner oss rätt kommer något tokigt hända, det är så vi är, flummigast i stan!
Jag smider också planer att åka till Spanien med några vänner i slutet av sommaren, en av mina vänners föräldrar har en lägenhet där. Och jag har aldrig riktigt åkt på en solresa någon gång. Så jag hoppas vi fixar det också!

Nu ska jag ta det lite lugnt, i morgon väntar jobb... Har lite sovmorgon iaf, tur det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0