Virrig brud

Jag måste varje morgon kolla min inkorg på sms, för även om det inte syns att jag har fått ett, så har mina vänner en tendens att skicka sms när jag ligger och sover, och av någon anledning har jag sett sms:et men kommer inte ihåg att jag ens har fått något. Men tur att jag bara kollar på dem i sömnen, skulle vara värre om jag svarade också, för jag är alldeles borta i skallen när jag är nyvaken, minst sagt. Vi kan ju ta ett exempel, mamma ringde en gång klockan elva på kvällen, och av en mikarulös anledning sov jag, jag svarade och det enda jag sa var:



- Jag är vaken! Det är lugnt mamma, jag har inte försovit mig till jobbet, jag ska gå upp nu!
- Vad pratar du om Christine?
- Men mamma, lyssna, jag är vaken!
- ..... Är du full Christine?
- Vad säger du?! Men alltså mamma, jag måste upp nu, om jag ska hinna göra frukost.
- Klockan är elva på kvällen Christine, jag tänkte bara ringa och fråga hur det var med dig.
- ..... Är klockan elva?! Då har jag ju verkligen försovit mig,  jag måste lägga på, helvete också!
*klick*



Ja, det var ett typiskt exempel, stackars lilla mamma, hon berättade för mig vad jag hade sagt, dock var detta kanske två månader sedan, men jag är lika virrig nu!


 

Igår var jag först hos frisören, sedan besökte jag sjukhuset ännu en gång, var en sväng på jobbet sen drog jag hem till pappa och åt mat samt godis, jag snodde godis av Elias med andra ord, men han har faktiskt ett överflöde av det, så han brydde sig inte så mycket. Pratade med Natalie en sväng och hon och Louise skulle åka in till stan för att kika på innebandy, det slutade med att jag följde med. Matchen var inte så spännande, söderhamnslaget vann rätt så överlägset mot Bollnäs. När matchen var slut åkte vi runt i bilen en sväng, stannade en sväng hos Natalie, och slutligen tillbaka till Söderhamn där jag hoppade av för kvällen. En lugn och skön fredag!

Nu ska jag göra i ordning mig, om en timme ungefär ska jag och några tjejer från jobbet åka till Gävle för att gå på bio, ska bli trevligt att slippa Söderhamn ett tag, även om det bara är några timmar, haha. Såhär blev håret iaf

 





Ljusare blev det allt, så nu är jag ett steg närmre att bli blond!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0