Trevlig Lördag

Denna händelserika lördag började med att jag drog ner på staden och fikade med Sarah och Kim. Det var riktigt trevligt, Kim har man inte träffat på ett tag så det var roligt.
Sen så gick jag hem till pappa en sväng och pratade, kändes riktigt bra att få prata ut lite och få goda tips och råd.
Magen började kurra efter ett tag så jag drog hem och käkade lite föda, sen när jag satt och smälte maten hörde Sandra av sig och undrade om jag ville hänga med till gymmet med henne och Crippe. Även fast jag var trött så följde jag med, jag måste ju hålla mig i form! Så vi spenderade en timme på gymmet, Crippe sprang ca en mil på löpbandet och jag och Sandra testade alla möjliga maskiner. Hade minst sagt ont i kroppen när vi var klar, men då hade jag träningsvärk sen tidigare också. Men jag ser det bara positivt, då har kroppen riktigt jobbat! Senare på kvällen var vi hemma hos dem, åt lite kvällsfika och kollade på film, Batman Begins.
När jag var påväg hem, precis innan alla jobbiga uppförsbackar börjar, det var kallt och jag var riktigt trött hör jag någon en bit bort:
- CHRISTIIIIINE!!
Kollar bakåt och det är någon tjej i en bil som skriker.
- Jaaa...? (lite osäkert)
- Ska du ha skjuts hem?!
- Vem är det??
- Det är Linda!

Haha, hon skrämde skiten ur mig, eftersom klockan var halv ett ungefär. Men det var alldeles underbart att få skjuts hem. Vi satt och pratade lite i bilen innan vi sa hejdå, kändes också bra.
Och nu sitter jag här, lite småtrött och seg. I morgon ska jag verkligen sova ut, och passa på att bara ta det lugnt. Fast jag ska hem till mamma under dagen någon gång eftersom hon fyller år. Fika lite och träffa lite släktingar, så det kommer nog bli en trevlig söndag.
Och tidigare idag hade jag kanske en aning för tråkigt, som resulterade i detta:




Hittade en rolig hemsida där man kunde göra om sina bilder


Gammal bild på mig och Sandra

 


Liite nyare bild, haha, det här var i somras :)

Nä, om man kanske skulle ta och försöka bli trött? Hm... ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0