Smörgåstårta, mmhm.

Idag har jag varit hemma hos min moster som fyllde år i fredags och fikade lite. Det bjöds på hemmagjord smörgåstårta, som var underbar! Sen till efterätt blev det chokladglass med rån. Mumma!
Fyfan vad jag har varit onyttig den här helgen, men som pappa sa, det får man vara ibland, annars skulle väl livet inte vara så roligt, och han har alldeles rätt! Ska ut på en promenad senare så kanske tränar bort lite i allafall ;)
Annars har jag varit hemma hos mamma en sväng, hämtade lite kläder som jag hade tvättat och lekte lite med Buster och hans älskade tennisboll.
Nu ska jag kika på Solsidan, sedan blir det som sagt en promenad! Tjohej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0