Oväntad vändning

Klev upp vid åtta i morse, trött som ett as och bitter för att jag inte fick sova något mer. Åt frukost, i slow motion för jag var för trött för att engarera mig. Klädde på mig det första bästa jag hittade, var alldeles för trött för att tänka, borstade tänderna sakta, för det var jobbigt. Slutligen suckade jag hela tiden jag sminkade mig och satte upp håret. Gick utanför dörren och fick faktiskt gå på ca en meter asfalt, då kändes det lite bättre.
Gick in på jobbet, satte mig vid datorn, hejade på Mia, såg sedan att jag inte alls skulle jobba idag. Utan börjar jobba på lördag. Kände en lättnad i kroppen, gick runt lite på staden och begav mig sedan hem.
Okej, lite bitter var jag för att jag hade gjort min morgonritual i slow motion när jag egentligen kunde ligga och sova.
Annars idag har jag tagit det lugnt, lagat mat och har en matlåda nu till och med, inte illa pinkat Christine! Och ska snart hem till mamma och hämta min tvätt (har tappat bort nyckeln till min tvättstuga)
Sitter nu och sneglar på tv:n medan jag proppar i mig halstabletter med tuttifruttismak, är så jävla sötsugen!! Sjukt. Kanske för att jag under nästan hela förra veckan åt något onyttigt varje dag? Ska ner på macken sen och köpa en Loka eller något, kaaaanske en Coca Cola zero.
Sen ska jag skriva ett ytterligare inlägg i min andra halvhemliga blogg.
I morgon väntas fika och umgänge med Natalie, var allt för längesen nu!


Jag hemma hos mamma



Hur man ser ut just nu, sliten med myskläder


Ja men hejdåra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0