Nattuggla

Ja det här med att vända på dygnen är jävligt lätt. Fyfan...
Men nu ska jag ta och sova snart, har skrivit i min privata blogg lite grann, kände att jag behövde lätta på hjärtat.
Annars idag har jag varit på jobbet och lämnat lite papper, sen gick jag på stan och kollade upp lite tider och priser hos frisörerna, vart jag än gick låg priset ungefär på samma 1200 kr. För slingning och klippning. Ja, det var ju roligt. Ibland är det inte lätt att ha långt och tjockt hår, inte ekonomiskt heller för den delen.
Jag har faktiskt varit duktig och städat idag, sen så belönade jag mig med en tripp till solariumet för att steka en sväng, sen avslutade jag dagen med en timmes promenad. Det var riktigt skönt! Dock sitter träningsvärken kvar än (!?). Aja, men i morgon ska jag och Anneli på ett till träningspass, motionsgympa, vet inte riktigt vad det går ut på men det får vi se!
När man är såhär hemma mycket som jag är det lätt att fastna för tvprogram, just nu är jag smått besatt av Jersey Shore, haha. Det är väl Kungarna av Tylösand fast amerikanskt. Riktigt underhållande ibland!



Fina Anneli och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0