Myyslördag

Ligger i sängen för tillfället, ska snart fixa ihop något att äta, om inte min käre fader känner för att bjuda mig på mat idag, höhö. Ska ringa honom snart. Det är faktiskt lördag och jag har noll energi till att laga mat.
Jobbade idag för första gången på flera veckor kändes det som, men det gick bra faktiskt. Fick inga svåra ärenden och allt flöt på bra!
Sen råkade jag kika förbi stan på vägen hem och råkade prova en ursnygg svart klänning som jag sedan råkade köpa. Oops! Aja, men den satt så jävla bra så jag kunde inte låta bli, lägger in en bild på den sen.

Igår spenderade jag dagen i Bollnäs med västgöten Emma. Hälsade även på mina gamla lärare på skolan och sådär, kom dit när de hade en timme kvar på skoldagen. De hade en skrivuppgift på slutet, de fick tre bilder och skulle skriva en dikt av en eller fler av bilderna. Och till och med jag fick göra övningen och läsa upp för de andra i klassen. Fick nästan lite nostalgikänslor, kan inte fatta att det snart är tre år sedan jag gick där! Shit vad tiden går fort!
Aja, sen kikade vi lite på stan, jag handlade lite smycken och ett par jeans. Emma hittade en söt klänning :)
Jag kom hem vid åtta ungefär, fick stressa och byta kläder och fräscha till mig lite grann innan Mickis och Nina kom och hämtade mig. Då åkte vi hem till Arvid som fyllde år och hade lite festligheter hemma hos sig. Jag var nykter hela kvällen men hade roligt ändå, jag och Sandra satt mest och skrattade och åt chokladbollar. När de andra var redo att gå på krogen så fick jag skjuts hem av Mickis och Nina som skulle hämta upp Emelie. Jag kom hem runt halv tolv, somnade nog vid ett tror jag. Men det var en mycket trevlig dag/kväll!
Nä, kom på att jag måste hem till mamma och slänga in en tvätt (nej jag har inte hittat nyckeln än). Sen måste jag även äta något, det kuuurrar i magen!
Ikväll drar jag hem till Anneli och har en riktig myskväll med film och popcorn! Så idag blir det myskläder för hela slanten!
Hoppas ni får en härlig lördag!



Såhär ser jag ut idag, älska Ed Hardy alltså, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0