Morgonpromenix!

Väcktes av ett sms klockan halv elva, det var Jenny som undrade om jag ville följa med på en promenad. Och inte tackade jag nej! Så drog mig upp ur sängen, fixade i ordning mig snabbt och drog iväg och mötte upp henne. Fick en liten chock när jag klev utanför dörren, kyla säger jag bara, kyla! Usch. Men solen sken i allafall.
Vi gick en sväng och pratade om allt mellan himmelen och jord. Vi konstaterade i allafall att båda vill ha sommar. Sen när vi hade gått en sväng avslutade vi med en fika på stan. Mysigt! Vi pratade om hur härligt det skulle vara med ett jobb utomlands, dra ifrån den här hålan.
Jag har målat upp en liten fantasi, att jag och en vän får jobb på en liten strandkiosk eller café utomlands, i något varmt land. Hyfsat bra jobb, bra väder och får möta mycket folk under dagarna. Åh, jag vill!!
Aja.. Sen sa vi hejdå och jag uträttade lite ärenden på staden innan jag gick hem igen. Sen dess har jag inte gjort mycket, ska nog ta och köra en tvätt nu. Har mycket som ska göras, städa, diska, blablabla. Så det är väl bara att sätta igång antar jag.
I morgon drar jag till Bollnäs för att umgås med Emma, vi får se vad vi hittar på, men skoj kommer vi nog ha :)
Ha det gött, gå försiktigt!



En... Inte så ny bild på mig och Jenny, men den är för klockren! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0