Måste ha något positivt att falla tillbaka på

Har tänkt igenom, och har jobbat på den andra bloggen. Men jag känner nu att jag behöver den här bloggen också, i den andra bloggen skriver jag mycket om hur jag mår, mina åsikter och tankar. Den är rätt så dyster på ett sätt, så jag insåg att jag måste ha den här bloggen att falla tillbaka på ibland för att behålla lite glädje i mitt skrivande. Kommer inte uppdatera varje dag i den här bloggen, utan när jag känner för det.


På senaste har jag känt att jag vill göra någon slags makeover. Tänker väl mest på mitt hår. Just nu är det mörkbrunt, var inne ett tag på att färga det svart, men nu när jag har tänkt lite noggrannare är det inte en sådan bra idé då det inte är så lätt att färga om det.
Det jag vill göra nu är att lägga i ljusare slingor i mitt hår, inte så det blir blont, utan en slags mitt emellan färg, ungefär som Lauren Conrad. Sen vill jag klippa en snelugg och klippa upp håret lite grann runt om, så det blir lite färgskiftningar och volym. Ska nog ta och göra det till nästa löning, då jag har tjockt och långt hår, vilket brukar resultera i en stor summa pengar. Plus att sist jag gjorde om mitt hår var jag hos frisören i ungefär i fyra timmar. Så jag måste förbereda mig mentalt och pengarmässigt.
Sen har jag tänkt på lite annat gällande makeover, utöver mitt hår, men det får vi ta någon annan gång.
Då har jag skrivit lite för idag, ska äta något nu, sen skriva ett inlägg i min andra blogg. Det kräver lite mer energi till att skriva i den, eftersom jag skriver direkt ur hjärtat och ibland kan det bli lite för intensivt.
Adjö







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0