Känslan

Jag älskar känslan jag får när:

- Jag är på bio, helst om det är en såndär "feel good"-film, då man några timmar efter filmen känner sig on top of the world
- Jag myser ner sig i en nybäddad säng
- Jag köper ett nytt klädesplagg (speciellt skor)
- Jag får äta chokladglass
- Jag vaknar på morgonen och inser att jag kan ligga och dra mig hur länge jag vill
- Jag åker bil en lång sträcka när det är mörkt ute
- Jag knäpper på musik på högsta volym och får sjunga tills rösten knappt håller
- Jag har varit hos frisören och håret är perfekt
- Jag hittar gamla snygga klädesplagg jag inte ens visste jag hade kvar


Jag hatar känslan jag får när:

- Halebops reklamer rullar igång på tv:n
- Jag kliver ut ur duschen och det är överdrivet kallt överallt
- Det är kallare ute än vad jag trodde
- Min dator är seg
- Någon ringer riktigt tidigt på morgonen och sen lyckas man inte somna om
- Jag har haft på läppglans och håret fastnar varje sekund
- Ett popcornskal fastnar i halsen
- Jag precis sätter mig ner framför tv:n och ska äta och det är reklam på varje kanal
- Jag handdiskar
- Jag hackar lök


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0