Ge mig sommar, sommar, sommaaaar

Jag hatar det här skitvädret! Ett plus i kanten är i allafall att snön håller på att smälta och det är lite plusgrader. Men jag tror inte att snön kommer försvinna helt nu, det känns lite för tidigt. Men man kan ju alltid hoppas.
Nu när jag kollar runt på kläder online eller i butiker kollar jag inte på kläder som passar nu, i januari och i detta väder, nä jag kollar på kläder till sommaren och drömmer bort. Och det finns så mycket snyggt jag vill ha till sommaren, tubtoppar i alla färger, jeansshorts, kjolar, bälten, brillor, sandaler, väskor, smycken... Ja, listan är lång. Men jag googlade nyss på lite saker jag ska skaffa till sommaren. Och en kändis som har den fräschaste stilen och det snyggaste håret är Lauren Conrad, nej jag är inte kär i henne, bara hennes stil!





Ja men är det inte klockrent så säg?! Henne ska jag verkligen ta inspiration från till sommaren.
Sen hittade jag lite småbilder som får mig att vilja ha sommaren ännu mer...




 

 

MUMS!


Just ja, man måste ju vara fit till sommaren också. Träffade som sagt Natalie idag över en fika och så, och hon föreslog att vi skulle gå på idrottspass tillsammans som börjar till veckan. Låter kanon tycker jag faktiskt! 650 kr kostade det för en termin och då är det olika pass varje dag i veckan. Plus att det är roligare att träna med någon än själv!

Annars fattar jag inte JC:s storlekar, köpte ett par leggins i storlek XSMALL-SMALL, och de sitter inte alls bra, inte sådär tajt som jag ville och tyget bara korvar sig på benen. Och normalt sätt köper jag small, oftast från gina, och de sitter skitbra, men inte de från JC. Buhu. I-landsproplem, jag ska hålla käften.

Nu ska jag tillaga lite mat och drömma mig bort, där det finns sol och värme.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Orange till blå jeans jol eller short... sååååå snyggt med vita tygskor till =)

2011-01-19 @ 23:20:15
URL: http://myamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0