En riktigt trevlig kväll!

Hur ska vi sammanfatta denna kväll?

- Catrine har panik i bilen påväg till Gävle, för att vi var sena
- Jag snubblar på en tant när jag försökte ta mig till toaletten, tjejerna garvade högt i hela biografen (tanten blev inte skadad!)
- Filmen var riktigt bra, kommer inte ihåg vad den hette, men Christina Aguilera är med i den
- Skrattfest i bilen påväg hem, tack vare min vurpa och lite andra tokerier
- Chill på donken med massa snack
- En korv med bröd på Statiol
- En timmes promenad

Ja, det är väl min kväll, hade riktigt trevligt!
Nu ligger jag nerbäddad i sängen och sneglar på tv:n då och då, ska väl försöka somna snart. I morgon ska jag hem till min moster som har fyllt år, då bjuds det på smörgåstårta och mer, ska bli riktigt trevligt!
Hoppas ni har haft en bra lördag gott folk! :)


Bytte ut de klackade stövlarna mot mina kära uggs för en långpromenad!



Och såhär ser jag ut nu, trött efter kvällens bravader!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0