Den lilla vita

Hittade för övrigt en jättesöt blus idag när jag var på stan. Var tvungen att testa den med mina svarta shorts för att se hur det såg ut, och riktigt bra faktiskt!






Ge mig sommar nu för fan, orkar inte med det här blasksmältabortsenblikallareochsnöapåsådetblirishaltattbarataettstegochmycketstorriskattramlapåarslet-vädret.


Jaja. Annars nu under kvällen hann jag med att sola, träffade även på Angelica och Jenny på stan och pratade lite med dem. Sen tog jag bussen till Natalie och umgicks. Blev en del skratt, som jag verkligen behöver nu.
Och nu sitter jag här, fantiserar om hur Sarah och Madde har det i Teneriffa de små skitungarna... Men de hade tydligen 27 grader varmt där. Avundsjuk? Nä inte ett dugg, varför skulle jag vara det? Nä, men de förtjänar att koppla av och ha det bra, så hoppas de har en kanonsemester!
Nu ska jag äta en knäckemacka eller två, sen skriva lite i den privata bloggen som jag nämnde förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0