Bra kondition? Njae, tror inte det.

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit vad jag är otränad! Drog iväg på ett gympapass med Natalie och hennes kompis nu under kvällen, funktionell träning var det. Allt från att träna armar, mage, rygg och ben. Man fick använda sig av en stepbräda, gummisnodd runt benen, vikter och hantlar. 50 minuter var passet på och jag är fortfarande alldeles mör i kroppen! Men det var riktigt härligt faktiskt. Jag är ju rätt så bra på att ta promenader under en vecka, men det känns bra att träna så man verkligen känner av det i kroppen. Så i morgon ska nog jag och Natalie testa vattenaerobics, som jag också tror är roligt och bra!
Tidigare idag tog jag en fika med Sandra, pratade en hel del, var skönt att få prata av sig lite, det behövdes. Och skrattade gjorde vi såklart, och drog brutala skämt, men det är vi två i ett nötskal!
I morgon ska jag till jobbet en sväng, sen ska jag även försöka få lite ordning här i hemmet.
Nu ska jag bo i sängen till jag somnar, kanske tar en tur till köket senare och ser vad kylskåpet har att erbjuda, köpte Provivas fruktdryck med smak av jordgubb, mmm, hur god som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0