Ännu mer träning!

Jag vill INTE veta hur min kropp kommer att kännas i morgon. Jag och Anneli var på ett träningspass nu under kvällen, och fanimej vad jobbigt det var! Under ett träningsmoment trodde jag seriöst att magmusklerna skulle gå av, haha! Då sneglade jag på Anneli och gissade på att hon kände ungefär samma sak :P Men jag älskar känslan efter ett träningspass, då kroppen är alldeles utmattad, för då vet man att den har fått jobbat! Så även om jag vaknar upp i morgon och inte kan ta mig ur sängen så kommer det inte göra så mycket ändå! Eller jo, jag måste uträtta ett viktigt ärende, så någon gång under dagen måste jag kliva upp.
Åh. Jag vill ha sommar och det är NU! Sol, bad, värme, grilla, chilla och leeeva livet! Jag tror seriöst att jag aldrig har längtat såhär mycket till sommaren någon gång. Men vädret nu är ju bara skit och elände! Plus att man mår så mycket bättre inombords under våren och sommaren, då finns det nästan inga bekymmer.
Jag sitter och dagdrömmer om olika outfits man kan ha på sig, hahah, men då blir det ju lite lättare att shoppa inför sommaren när man vet vad man är ute efter!
Jag har även snackat med Sandra och det ser ut som att jag kanske kan få följa med henne ut på en ridtur under nästa vecka eller så, jag tror det var två år sedan jag satt på en häst. Men det ska bli roligt!
Nä nu orkar jag faktiskt inte skriva något mer, är så jävla trött på alla sätt och vis. Så nu ska jag äta en pizzabulle och sen försöka sova.
Ciao!



Och snaaart snart snart får jag färga mitt hår ljusare, som jag längtar! Nu vill jag bli blondin igen, Christine som brunett passar bara på hösten och vintern, men jag känner att blond är mer jag i helhet, sådeså! Onödiginfo.se/sant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0