Varm choklad

Ligger och funderar på om jag ska göra mig lite varm choklad.. Jag kommer inte ihåg när jag drack det förut.. Och det är ju faktiskt fredag, right? Fredagsmys liksom? Hm.. Skulle ju sitta fint, och vara tröstande då det typ har kommit en meter snö på ett dygn! Jävla skitvinter, ska du aldrig försvinna!? Det känns seriöst som att den här vintern har pågått i flera år.
I morgon ska jag ner och kika på stan under dagen och förhoppningsvis hitta något skoj. På kvällen bär det hemåt till Anneli där jag och fler är bjuden på middag, kommer bli mysigt och trevligt!
Förresten, att flytta till Thailand skulle väl inte sitta helt fel? Nä, det tycker jag inte.




Ta mig tillbaka till paradiset. Där inga bekymmer existerar, där man är ett med naturen, där man kan andas, där man kan tänka klart, där man kan vara sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0