Promenader är bra!

Det var mycket trevligt att umgås med Sandra, vi har verkligen minst sagt roligt tillsammans! Skrattar så tårarna sprutar nästan, haha.
Hon och Crippe bjöd på middag, stekt kyckling, pommes och vitlökssås, uuuunderbart gott! Sen delade jag och Sandra på en semla som efterrätt. Eftersom jag faktiskt har varit duktig och tagit minst en timmes promenad varje dag sen i Lördags. Så då kände jag att jag med gott samvete kunde unna mig lite gotta! Jag är en sådan människa som bara måste röra på mig varje dag på något sätt, annars har jag svårt att unna mig saker då och då. Vet inte riktigt om det är jättebra att tänka så, men jag mår bra av att röra på mig.
På tal om promenader så tog jag och Sandra en med hennes hund Sota. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, kändes bra att få prata av sig.
Sen chillade vi lite hemma hos dem tills det var dags för mig att röra mig hemåt.
Och nu sitter jag här, känner mig lite sömnig faktiskt, vilket känns bra då jag inte har gjort det vid den här tiden på senaste veckan, vända på dygnen är icke kul! Men förhoppningsvis kommer jag lyckas att vända tillbaka dem nu.
I morgon ska jag gå på stan med Natalie och kika lite, ska hinna med en fika också ser det ut som med Emelie. Och jag ska verkligen inte sova bort halva dagen! Jag märkte bara idag när jag var vaken tidigt hur man blir på ett bättre humör.



Jag och Sandra

Slänger in en bild på mina converse som jag nämnde i mitt tidigare inlägg:

 


De är mina små älsklingar, och jag har faktiskt inte sett någon med liknande mönster eller färg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0