Motgångar efter motgångar

Trött och ont i huvudet... Blä!
Den här dagen har varit helt okej, var nere vid stan runt tre och uträttade lite ärenden, sen mötte jag upp Sarah och vi satte oss på Waynes ett tag. Sen förflyttade vi oss till Furan och blev där ett tag också.
Kim fyller 18 år idag, så vi drog hem till Ulrica och fikade, jag och Sarah hade köpt ett lottpaket åt honom, jag personligen hatar att köpa lotter till andra personer, för jag menar, hur skulle man må om den personen vann en miljon eller liknande? Ja...
Men han vann inget, lite tråkigt, han kunde väl i allafall ha vunnit en tia eller något? Men icke.
Annars har jag inte gjort mycket, fick hem ett ovälkommet brev från sjukhuset, suck... Ska det aldrig sluta komma motgångar? Tur jag har en privat blogg att skriva av mig i lite grann.
Aja, bara att bita ihop och vara stark.
I morgon ska jag träffa Sandra, känns behövligt just nu.
Aj fan vad huvudet värker, inge alvedon har jag heller :( stackars mig, ska nog bädda ner mig i sängen och kika på TV en sväng, även fast det bara är skit. Jag har ju massa bra DVD-filmer och serier, men min ena DVD kan inte läsa av skivor längre, den andra saknar fjärrkontroll och min dator kan inte ens spela upp en DVD-skiva. Inte kan jag lyssna på musik heller för min Mp3 och mina hörlurar är trasiga. Alltså... Har jag gjort teknikguden förbannad eller? Man kan ju tro det.



Tjejen som inte är nöjd just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0