Kvällspromenad med halvblött hår!

Denna vinterdag började med att Natalie ringde runt två (väckte mig) och sa att hon skulle in till stan. Så jag rullade ur sängen och gjorde i ordning mig lite snabbt tills hon kom och hämtade upp mig. Vi drog en fika på Waynes som vanligt. Satt och pratade ett bra tag, kändes som att vi båda behövde lätta på våra hjärtan. Efter fikan gick vi till Expert för Natalie skulle köpa en iPhone, vilket hon gjorde, jag gick mest runt och kollade på alla tv-apparater som fanns och tyckte som så många gånger förr att tekniken går sjukt fort fram!
Och nu under kvällen tog jag en långpromenad med Arvid, runt hela söderhamn nästan, haha. Men det var trevligt! Madde ringde under promenaden och undrade om jag ville sova hemma hos henne, så när jag var hemma från promenaden igen var det bara att packa ihop lite snabbt och kila över till henne (tack och lov så bor hon bara hundra meter ifrån mig).
Och nu ligger jag här, med datorn i knät och försöker bli trött, dock har magen börjat kurra lite... Blir nog något att äta innan sovdags.
Slog mig nyss att jag har rätt så mycket att hinna med i morgon, klockan ett blir det en promenad med Sandra, sen måste jag hinna på stan lite, sen vid fyra ska jag möta upp Fia och ta en till promenad med henne eftersom hon flyttar nu i helgen, buhu... Men roligt för henne faktiskt! Jag vill också flytta... Aja, sen vid klockan sex kommer Emma och ska bo hos mig hela helgen. Vi får se vad vi hittar på i morgon kväll, något roligt hoppas jag allt på!
Och slutligen ett tips, ta inte en lång promenad på vintern med halvblött hår! Men det är kanske bara jag som inte tänker så långt och gör det...





Köpte en fin kort, svart jacka här om dagen, plus scarfen, kommer bli snyggt till våren!

*uppdatering* skrev först alla namn med fet text, lite förändring i bloggen tänkte jag, men ångrade mig dock sen. Men jag såg nu att vissa namn står fortfarande i fet text fastän jag tog bort det?! Aaaargh, antingen är det blogg.se som inte fungerar som det ska, eller så är det min dator, eller båda två... Men så intresseklubben vet, så ska inga namn stå i fet text, PUNKT, over and out. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0