Headpaaaiiin

En sån jääääävla huvudvärk jag har fått... Nu är det synd om mig.. typ.
Jag har aldrig huvudvärk, och jag är inte van med det heller, så det blir bara värre. Uschabuscha.
Kan det vara för att jag tog en promenad med halvblött hår och kylde ner hela skallen igår?....
Whatever. Snart kommer Emma hit, ska bli trevlans. Det är meningen att vi ska gå och handla mat, sedan gå hem, laga maten (och då måste jag diska först)... Och jag har ingen energi för fem öre att tänka logiskt i en mataffär om vad man kan koka ihop för gott. Ska nog övertala henne med att vi beställer pizza istället.
Det kan väl inte vara så svårt? Vem tackar nej till pizza liksom?
Alltså, jag har sån huvudvärk så jag orkar inte skriva något mer nu, faktiskt. Så vi hörs, hej.



Typ såhär känner jag mig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0