Benrangel till människa = fet?!

Det kan då inte vara lätt att vara kändis i dagens samhälle, snacka om att bli bevakad gällande vilken minsta sak som helst! Och av någon anledning när en kändis lägger på sig lite extra kilon blir det en världsnyhet. Det står om det på nätet och varje skvallerblaska. Jag blir lika irriterad varje gång. Samhället där borta i Hollywood är ju sjukt! Om en kändis går från benrangel till vanlig människa är dom plötsligt fet. Jag kommer ihåg för inte så länge sedan när det kom en våg med bilder på Jessica Simpson när hon hade lagt på sig lite kilon, det var rena rama hysterin! "Jessica Simpson har blivit fet" "Kolla Jessica simpsons nya stora kropp" och mer, det var nästan bara negativa kommentarer och skriverier. Jag sökte på bilder på Jessica Simpson på google, vet ni vad det näst populäraste sökordet var? "Jessica Simpson fat". Det är sorgligt. För när jag såg bilderna fattade jag ingenting, hon var ju inte fet? Jag tyckte hon var mycket finare då än när hon var riktigt smal och vältränad.



Jag menar... Vart är kvinnan fet? Jag tycker hon bara ser ut som en kvinna ska göra.
Och jag älskar hennes program som går på mtv där hon och två till åker till olika länder för att se vad som är typiskt vackert för en kvinna. Och hon tar även upp mycket om vikt och uppmuntrar till att älska sig själv, med eller utan extra kilon. Jag tycker hon gjorde en riktigt bra grej, istället för att bryta ihop av alla skriverier, så vände hon det till något positivt som säkert har och kommer hjälpa många unga tjejer.


Sen för någon vecka sedan stod det ännu en gång om viktuppgång gällande en kändis, denna gång var det Christina Aguilera. Jag såg en film på bio som hon var med i förra helgen, i den var hon riktigt smal och vältränad, och jag tänker inte ljuga, man satt väl lite och önskade att man hade en liknande kropp. Men sanningen är att kändisar får träna arslet av sig för att hålla en sådan kropp, de senaste bilderna på henne från Golden Globe tyckte jag var riktigt vackra!





Kurvor och former, precis som en kvinna ska se ut!

Jag hoppas mer kändisar vågar släppa lite på kontrollen och slappna av, tillåta sig själv att gå upp lite i vikt, för det klär dem mycket bättre, plus att de ser så mycket gladare och friskare ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0