Alla hjärtansskitdag!

Alla hjärtansskitdag!
Snart kommer Sarah hit, hon ska hjälpa mig att rensa min garderob, ska försöka sälja lite kläder som bara hänger där och tar plats.
Tycker för övrigt inte om den här dagen, det enda den gör är att påminna mig om tre år sedan av olika anledningar.. Och det känns inte som tre år.. Jävlar vad tiden går fort, läskigt. Vad annorlunda jag var då, jag vill vara sådan igen. Den tjejen. Jag vill ha den personligheten tillbaka. Men det vet jag att jag kommer att få.
Ibland är det bra att höra brutala sanningar från folk, brutala åsikter... Det hugger först och man tänker "men hur kan den säga så", men sen så inser man att det stämmer ju.
Nä, borde fixa i ordning mig innan Sarah hinner komma hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0