Brittan peppar!

Sitter för tillfället i uterummet hemma hos Mathias, har precis tagit ett låångt bubbelbad, vilket jag inte har gjort på ca åtta månader, så gissa om jag är en ny människa nu? Lovely!
Vaknade runt halv tolv, tog det lugnt med datorn i sängen en sväng, sedan gjorde jag frukost och satt och pratade med Mathias pappa.
Mathias jobbar för tillfället, slutar runt fyra, då åker vi ner till systemet och laddar upp med lite alkohol för tonight!
Poppar Britney Spears och försöker bli pepp till ikväll, vilket jag redan är, men jäsig musik hjälper till.
Klädkris har jag också, har en klänning jag vill ha, min nya blommiga, men vädret är inte kanon så jag vet inte, långklänningen hade jag igår... Aja, det löser sig.
Snart ska jag ta och fixa mitt skatbo och spackla fejset, ska bara lyssna lite mer på brittan och peppa!
Och btw, tror du de bor fult här eller? Nej, shit jag är kär i detta hus, ska försöka ta lite bilder och visa, när Mathias flyttar till lägenhet med sin flickvän ska jag fan flytta in här istället, haha. Ska väl inte vara något problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0