Break

Söndag night, jag ligger i sängen och sneglar på tv:n. Är så jävla nöjd över att jag är ledig i morgon! Då ska jag luncha med Nathalie på stan sen träffa Agnes.
Det är bara den här veckan och två dagar till sen får jag lite semesteeer! Som kommer innehålla:

Ullared
Spanien
Fjällstugan (förhoppningsvis)

Ska bli så fruktansvärt roligt! Speciellt att få komma bort till ett annat land med riktig värme! Jag ska steka som aldrig förr.
Behöver ytterligare en break från denna stad känner jag, är så less på den. Som jag har nämnt förut, men det händer bara mer och mer saker som får mig att vilja dra långt härifrån.

Orkar tyvärr inte blogga något mer, ska tvätta av mig sminket, sen kika på film, det visades en med Vin Diesel, mmmhm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0