Valdagen

Goder afton gött folk!
Har nyss rensat igenom hela min garderob här hemma hos pappa, och snacka om att det fanns kläääder. Fy fan... Två stora sopsäckar med kläder jag inte ens vill ha, så den som känner att de kanske vill ha lite kläder, hojta till!
Men skönt att gå igenom allt, ska hit nån dag till veckan igen och bli helt klar.

Igår så kom Sarah till mig på kvällen, vi kikade på lite film och så, sen gick vi ut på en promenad runt tolv på natten. Flummade runt och skrattade som vanligt, de som passerade läre ha trott att vi var höga på något.
Vi svängde förbi statiol och köpte en varsin dricka, sen gick vi hem till mig och fortsatte titta på film. Sarah somnade före mig, jag låg vaken ett bra tag, men somnade runt tre i allafall.
Sarah väckte mig klockan halv tio tror jag det var, för hennes mamma ville komma förbi och snacka, vilket hon gjorde. Jag snackade inte så mycket, nyvaken som jag var.
Sen drog Sarah iväg till vallokalen där hon skulle spendera dagen. Jag gjorde i ordning mig, och gick över till Madde. Var där ett tag, vi skulle dra iväg och rösta. När vi väl kommer fram till lokalen får jag reda på att jag var i fel lokal, så jag fick gåååå till en annan lokal istället, men det var mest nedförsbackar så jag överlevde! När jag hade gjort min plikt som medborgare gick jag och handlade lite föda. Och ni som har gått i Österbackarna, alltså uppför dem, vet hur fruktansvärt jobbigt det är, och tro mig, det blir inte mindre jobbigt med två tunga matkassar i händerna. Men jag överlevde!
I morgon väntar jobb, 12:15 till 20:00, ska till stan tidigare på morgonen och uträtta lite ärenden. Hoppas allt går bra på jobbet och att det INTE går som i fredags. Men jag orkar inte oroa mig, whatever happens, happens. Tur att jag har underbara jobbarkompisar!
Nu ska jag hemåt, laga lite mat och hålla mig uppdaterad gällande valet. Vi får se om jag orkar sitta uppe hela natten, om jag känner mig rätt kommer jag nog somna runt tio eller nåt, haha.


Facelook


Dagens oooutfit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0