Soooplslut

Hejsan hopp!
Dålig uppdatering, I know. Men som sagt, om jag hade tillgång till en dator och en mobil som inte la upp 30 likadana inlägg så skulle jag skriva varje dag. Så det får bli lite såhär, for now.
Har börjat på ett nytt projekt genom jobbet, det är rätt så roligt, men jag är så jäkla ovan med att sitta och lyssna och ta in ny information. Är jättetrött när jag kommer hem om dagarna. Men det är skönt att inte jobba kväll på ett tag, man får lite mer att göra om dagarna om man säger såå.
I morgon är det sista dagen för den här veckan, sen är det heeeeelg. I morgon ska jag ner på s-leken och kika lite med Sandra och Crippe ser det ut som, kaaaaaaaanske, med betoning på kanske, blir det ett glas vin. Men jag vet inte, Sarah har ju sin födelsedagsfest på Lördagen och man vill ju vara hyfsat pigg till det.
Annars har väl inte nåt speciellt hänt... försöker faktiskt få igång mitt mobila bredband, men jag fattar ingenting, kommer nog sluta med att jag ringer kundservice, haha.
Aja, det får räcka för denna gången, eftersom det blev kebabtallrik med Angelica och Mia på lunchen, och Mats hade med sig godis, så ska jag ut på en hurtig promenad nu! Sen blir det sova för fulla muggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0