Saturday

Då var det Lördag. Sitter hemma hos pappa och ska snart ta och röja igenom mitt gamla rum. Mycket som ska slängas! Sen ska jag packa ner lite saker som ska hem till lägenheten, behövs det!
Vaknade klockan ett idag, kanske var huur skönt som helst att få sova ut. Känner mig som en helt annan människa! haha.
Cricke sitter i hans rum med sina kompisar och spelar tv-spel, jag får höra allt från skrik till sång om jultomar.
"Men Maaagnus, vi skulle ju inte skjuta varandra!!"
"Det finns ingen kärlek i spel, moahahahah"


Ja, jag säger då det...
Ikväll ska jag leka med Sarah, vi får se vad vi hittar på. Men när man umgås med Sarah har man aldrig tråkigt, I´m just sayin!
Så det blir en lugn och trevlig kväll!
För övrigt vill jag ha lön nu, dock får jag bara en halv lön då jag inte hade betald semester. Men bara det klirrar in lite mer i kassan blir jag nöjd!
Jag behöver en jacka, stövlar, fixa håret, smink... Ja, listan är lång!



Sååå snygga, gillar nog de till vänster mest...



En festklänning skulle inte heller sitta fel.



Eller den här gööörsnygga jackan.


Jaja, men det är mindre än en vecka kvar till lön. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Nu ska jag kila ner till mitt rum och städa, och låta grabbarna sitta och spela ifred. Adios!



Facelook







Hahahhaha.
Precis när jag skulle publicera inlägget kommer pappa upp på övervåningen med en gosedjurshaj och börjar prata med grabbarna.
- Hej, jag är hajen Arne och jag kan pissa i kors!
Sen fick faktiskt grabbarna lite skäll, pappa tyckte de var galna som satt inne i ett litet rum och spelade xbox när det är kanonväder ute, pappa tyckte det var en bättre idé att de drog iväg och cruisade med Mustangen istället.
Ja, om jag hade körkort skulle jag göra det i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0